Szünetel a személyes ügyfélfogadás az önkormányzatnálKészült: 2020. március 18.
Még dolgoznak a Polgármesteri Hivatal alkalmazottai, többen közülük azonban vagy részben vagy teljes egészében már otthonról látják el a feladatukat. A hivatal informatikusa folyamatosan dolgozik azon, hogy minél több munkavállaló otthoni munkavégzését sikerüljön megoldani. A kialakult helyzet a lakosságot is érinti. „A holnapi naptól nincs ügyfélfogadás. Ez nem azt jelenti, hogy nem tudnak ügyet intézni az érintett ügyfelek, hanem konkrétan a személyes ügyintézés szünetel. Ez azt jelenti, hogy ügyeikben ugyanúgy megkereshetnek bennünket elektronikus úton, e-mailen, ügyfélkapu útján, illetve levélben, postai úton. Például a hivatal bejáratánál is van egy postaláda, ami kintről nyílik, oda is tudnak kérelmet benyújtani vagy bármilyen levelet, megkeresést.” - tájékoztatott Dr. Gábor Hajnalka. Keszthely város jegyzője elmondta, a hivatali ügyintézők elérhetősége megtalálható Keszthely hivatalos honlapján, a keszthely.hu-n. Dr. Gábor Hajnalka hozzátette, az intézkedések egyik első lépése, hogy a hivatali telefonokat átirányították, így a home office-ban lévő ügyintézők is elérhetők. Keszthely jegyzője felhívta a figyelmet arra, a hivatal nem hagyja magára az ügyfeleket. „Konkrét jogszabályi határidőkkel kapcsolatosan: természetesen ezek most is betartásra kerülnek, oda fogunk figyelni, de mindenképpen előzetesen egyeztetni szükséges a kollégákkal. Fontos egyébként, akik esetleg például esküvőre bejelentkeztek hozzánk, mindenképpen vegyék fel a kapcsolatot az anyakönyvvezetővel, illetve a munkatársainkkal, hiszen hamarosan ez ügyben is konkrét döntés várható.” - tette hozzá a jegyző. A Polgármesteri Hivatal legújabb rendeletéről szóló közleményt már kedden délután kifüggesztették a hivatal hirdetőtáblájára. Ennek értelmében szerdán reggeltől senkit nem fognak beengedni a városházára, aki ügyet intézne. A rendelkezés határozatlan időre szól.
Forrás: Regman Karola - Keszthelyi TV |
CIVIL FÓRUM
Email: info@civilforum.hu