Inkább a minőségi csokoládét választjuk HúsvétkorKészült: 2019. április 17. A Magyar Édességgyártók Szövetsége forgalombővülésre számít, de ez nem a mennyiségben, hanem a minőségben mutatkozik meg. A Magyar Édességgyártók Szövetsége (MÉSZ) a tavalyit 1-3 százalékkal meghaladó forgalombővülésre számít az idei húsvéti időszakban – közölte Sánta Sándor, a szövetség elnöke az MTI-vel. Sánta Sándor a közleményben kiemeli: a tavalyi 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10 százalékkal, 4,5 milliárd forintról 5 milliárd forintra nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke. Az édességgyártók idén további forgalomnövekedésre számítanak az édességek értékét tekintve a minőségi és prémium termékek iránti kereslet növekedése miatt, ugyanakkor az eladott édességek mennyisége változatlan lehet – tette hozzá. A szövetség közölte: a magyar piacon évente közel 800 tonna húsvéti édesség fogy. A legnépszerűbb a figurás termékek közül a csokinyúl és a csokitojás, amelyek a teljes húsvéti édességpiac mintegy 80 százalékát teszik ki. Kitértek arra is, hogy a megújulás és innováció a csomagolás területén is elengedhetetlenné vált. Modern csomagolás nélkül már elképzelhetetlen versenyképes termékek forgalmazása és exportja. forrás: zaol.hu |
CIVIL FÓRUM
Email: info@civilforum.hu